Campagne werving werknemers

De horeca- en toerismesector loopt tegen een enorm personeelstekort aan. Om daar verandering in te brengen én omdat we op lange termijn werken aan een beter imago van de toeristische branche als werkgever, hebben we een online wervingscampagne opgezet om jongeren in Apeldoorn te prikkelen voor een bijbaan in horeca en toerisme. Sinds kort draait deze campagne voor 6 weken op onze Instagram en Snapchat kanalen. Achter de social campagnes zit een landingspagina waar alle deelnemende bedrijven worden genoemd met contactgegevens; www.inapeldoorn.nl/bijbaan.

In bijgevoegde video zien jullie een compilatie van alle 5 de animaties die gemaakt zijn en als advertenties draaien op Instagram en Snapchat. Met deze campagne willen we vooral een bijdrage leveren aan het vergroten van de bewustwording van Apeldoornse jongeren om te gaan werken in horeca/toerisme, maar hopen daarnaast natuurlijk dat het nieuwe medewerkers op gaat leveren. Deelname aan de campagne is exclusief bestemd voor ambassadeurs van Apeldoorn Partners en horecaleden van Centrummanagement Apeldoorn. Binnenkort ontvangen alle deelnemende bedrijven een uitgebreide rapportage van de campagne die in samenwerking met reclamebureau Emotion is ontwikkeld.

Meer weten? Neem contact op met Mirjam Bosch.